15:02 | شنبه 22 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
کاهش نرخ فروش پلی پروچیلن نساحی "شاراک"

1400/07/30 11:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

کاهش نرخ فروش پلی پروچیلن نساحی "شاراک"

دیگر محصولی که پتروشیمی شازند در بورس کالا مورد عرضه قرار داده مربوط به پلی‌اتیلن سبک خطی بوده که ۱,۱۰۰ تن در بورس کالا عرضه‌کرده، از این مقدار ۲,۲۲۰ تن مورد تقاضا واقع‌شده و حجم معامله این محصول برابر با ۱,۱۰۰ تن اعلام‌شد.

به گزارش نماد برتر، شرکت پتروشیمی شازند در هفته‌ای که گذشت ۴,۴۸۹ تن از انواع پلی‌پروپیلن نساجی در گرید‌های مختلف را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۴,۶۳۴ تنی همراه بوده و حجم معامله این محصول ۴,۴۵۸ تن گزارش‌شده، نرخ میانگین فروش انواع پلی‌پروپیلن نساجی ۳۳۱,۲۶۰ هزار ریال در هر تن معامله گردید.


ارزش معاملات این محصول بالغ‌بر ۴۵ میلیارد تومان رسید، همچنین قابل‌ذکر است که قیمت میانگین فروش پلی‌پروپیلن نساجی (گرید‌های مختلف) نسبت به آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرارگرفته ۹ درصد کاهش نرخ را به دنبال داشته است.


دیگر محصولی که پتروشیمی شازند در بورس کالا مورد عرضه قرار داده مربوط به پلی‌اتیلن سبک خطی بوده که ۱,۱۰۰ تن در بورس کالا عرضه‌کرده، از این مقدار ۲,۲۲۰ تن مورد تقاضا واقع‌شده و حجم معامله این محصول برابر با ۱,۱۰۰ تن اعلام‌شده که تمام محصولات عرضه شده به فروش رسیده و ارزش معامله این محصول طی این هفته بالغ‌بر ۳۶ میلیارد تومان بوده است.